Egy híján 10 elismerő oklevéllel büszkélkedhet immár a város. Az önkormányzat ugyanis újabb három projektjére kapta meg a Magyar marketing Szövetség gyémánt védjegyét. Az elismerések mögött komoly munka van. Hangsúlyozta Szalai Ferenc polgármester
“Az összes fejlesztés ami most meghatározó a városban a turisztika és az idegenforgalom területén a legerősebb. Akár a fürdőfejlesztés, akár a városközpont fejlődésével barátkozunk meg a későbbiekben, de ezeket értékesíteni kell, el kell tudni adni. Ez nem működik máshogy mintsem a város identitása, a szolnokiság erősítése és nyilván a városmarketing mint fegyver használatával el tudjuk adni azt amik vagyunk.”
A marketigszakemberekből álló grémium a csipkecsokit, a Szolnok mobil applikációt és a “Nyár végi tekergő” kerékpáros programot díjazta. Ezzel Szolnok az ország marketing térképén ismét előbbre lépett.
“A hatodik helyet sikerült elnyernünk, magunk mögé utasítva olyan városokat mint Szeged, Pécs, vagy akár Debrecen.”- hangsúlyozta Tóth Dorina turisztikai referens
A sajtótájékoztatón Szalay Ferenc kihirdette a város kabalafigura névadó pályázatának eredményét is.
“Mától kezdve a szolnoki pelikánnak a neve Jonatán. Úgyhogy ha ezt kérhetem akkor vigyük tovább. A pelikánból majd viszünk mindenhová- a gyerekeknek óvodába, mindenféle matrica lesz belőle, nyilván nem lesz ez újdonság a városnak”
A Kaláka együttes “Jonatán a kapitány” című gyermekdala nyomán befutott névötlet további csaknem 150 facebookon keresztül leadott variációt előzött meg. A plüssállatot július másodikától árusítják a Hild téri Tourinform irodában.