Kreativitás a múzeumpedagógiában

Különleges játékot játszanak a diákok a Damjanich János Múzeum képtárában. A – Hol hagytad a kreativitásod” című múzeumpedagógiai, módszertani találkozóra a diákokon kívül tanárokat és múzeumpedagógusokat is hívtak.
A kreativitás ugyanis mindenhez hozzáad, segíti a pedagógusokat és a diákokat is. A Furagura nevű játékfejlesztés is ezt szolgálja. A csoportos, rajzos társasjáték nemcsak a múzeumpedagógiába, hanem az iskolai , pszichológiai munkába is beilleszthető, sőt munkahelyi csapatépő tréningeken is kiválóan alkalmazható.

Kormos Mercédesz képzőművész, rajz-vizuális kommunikáció tanár:

-“Van egy rajzos papírszalag, amin nonfiguratív formákat kell körbe rajzolni. Ezeket guráknak hívják a játékban. És ezeket körberajzolva-többen ülhetünk le- egy rajzos történetet fognak létrehozni. Közben tanulunk egymástól , a formák is adnak egy lehetőséget. Különböző oldalról fordítva, különböző formákat kapunk. Ez már maga a kreativitás.”

A közös alkotás kapcsolatot teremt a játékosok között, segít megismerni a másik elképzeléseit, hozzátesz az eredeti ötletekhez. A közös gondolkodás és az együtt alkotás pedig jobb eredményt, összekovácsoltabb csapatot szül.

Előző Fidesz-KDNP: -Magyarország jövője a tét”
Következő Megnyílt a 20. Szolnoki Utazás Kiállítás

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás