Sorra futnak be a hívások a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálathoz. A szolgáltatás 4 éve működik sikeresen. Az országban egyetlenként Szolnokon. Az ország egész területéről fogadnak hívásokat, átlagban naponta 1500-at.
Hegedűs Réka túrvezető, MÁVDIREKT:
-“34 munkavállaló kolléga van, akik gyorsan és szakszerűen látják el a munkájukat. 3 Belföldi nemzetközi és angolos csoportban vannak osztva a kollégák és 12 órás szolgálatok vannak. –
Ezen a táblán látják, hány hívás várakozik. Éjszakai is fogadják a telefonokat.
-“Jellemzően menetrenddel, árakkal, díjszabással kapcsolatos kérdések, vagy talált tárggyal kapcsolatban telefonálnak, hogy fent hagytak az utasok a vonaton valamit és szeretnék megtalálni, hozzájutni mihamarabb”-folytatta a túrvezető.
Igazolványt és nagy értékű kapszulás kávécsomagot is elveszítettek nemrég. Mindkettőt még aznap visszakapta az utas.
Előfordult, hogy Dél-Afrikából keresték a szolgáltatást csoportos utazás szervezése miatt.
Napi 50-60 emailre válaszolnak a munkatársak. Az iskolai, nyugdíjas, csoportos utazásokat és mozgássérültek speciális eszközöket igénylő utazását is ők segítik megszervezni, előzetes bejelentés alapján. A MÁVDIREKT -hez futó hívások megválaszolása 98 százalékos. Munkájukkal nemcsak az utasok, hanem a MÁV-Strat Zrt vezetése is elégedett.