4 éves születésnapját ünnepli a MÁVDIREKT

Sorra futnak be a hívások a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálathoz. A szolgáltatás 4 éve működik sikeresen. Az országban egyetlenként Szolnokon. Az ország egész területéről fogadnak hívásokat, átlagban naponta 1500-at.

Hegedűs Réka túrvezető, MÁVDIREKT:

-“34 munkavállaló kolléga van, akik gyorsan és szakszerűen látják el a munkájukat. 3 Belföldi nemzetközi és angolos csoportban vannak osztva a kollégák és 12 órás szolgálatok vannak. –

Ezen a táblán látják, hány hívás várakozik. Éjszakai is fogadják a telefonokat.

-“Jellemzően menetrenddel, árakkal, díjszabással kapcsolatos kérdések, vagy talált tárggyal kapcsolatban telefonálnak, hogy fent hagytak az utasok a vonaton valamit és szeretnék megtalálni, hozzájutni mihamarabb”-folytatta a túrvezető.

Igazolványt és nagy értékű kapszulás kávécsomagot is elveszítettek nemrég. Mindkettőt még aznap visszakapta az utas.
Előfordult, hogy Dél-Afrikából keresték a szolgáltatást csoportos utazás szervezése miatt.

Napi 50-60 emailre válaszolnak a munkatársak. Az iskolai, nyugdíjas, csoportos utazásokat és mozgássérültek speciális eszközöket igénylő utazását is ők segítik megszervezni, előzetes bejelentés alapján. A MÁVDIREKT -hez futó hívások megválaszolása 98 százalékos. Munkájukkal nemcsak az utasok, hanem a MÁV-Strat Zrt vezetése is elégedett.

Előző Közgyűlés
Következő Galamb kiállítás

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás