KIP program a Szent-Györgyiben

Õ itt Tábori Ádám, az egyik legnépszerűbb hazai vlogger. Ez a felvétel akkor készült, amikor először látogatott el a Szent-Györgyi Albert Általános Iskolába abból a célból, hogy a vloggerekedés segítségével népszerűsítse a digitális eszközöket illetve azok használatát.
A vloggerek hatalmas népszerűségnek örvendenek a gyerekek körében. Szinte alig akad olyan tanuló, akinek nincs legalább egy vlogger, akit követ.

A Vodafone 2010-ben indította el Digitális Iskola Programját, melynek legfőbb célja, hogy egyenlő esélyeket teremtsen a diákoknak a digitális kompetenciák megszerzéséhez. Ennek részeként indították el 2017 őszén a Vlogger sulit. Ötletgazdája pedig Bombera Krisztina, televíziós szerkesztő-műsorvezető. Kriszta Ádámmal együtt minden iskolába elutazik, hogy együtt népszerűsítsék a digitális technikát.

– Más dolgokat is fejleszt. Megjelenést, kifejezést, vizuális és digitális kultúrát, fogyasztói tudatosságot, szuverén gondolkodást. Csomó mindent, ami fontosabb is mint a vloggerkedés. – – mondta Bombera Kriszta.

A Szent-Györgyi pár éve csatlakozott a programhoz, azóta több eseményt is szerveztek az iskolában.

A cég többször támogatta a Szent-Györgyit. 95 tabletet kaptak, valamint önkéntes munka keretében átfestették az udvari játékokat és a Kresz-parkot. A program 25 iskolát, összesen 6424 diákot és 690 pedagógust érint. 

Előző Jól halad a Modern Városok Program megvalósítása Szolnokon
Következő Újévi Sportkarnevál

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás