2016 novemberében mutatták be az okoskészülékre fejlesztett Szolnok App-ot, azon túl, hogy hasznos információkat talál rajta a felhasználó, hibabejelentésre is használható. Sokan élnek is ezzel a lehetőséggel mellette pedig e-mail-ben keresik fel az önkormányzatot. A város most kialakított egy új csatornát erre a célra, egy ingyenesen hívható telefonszám formájában.
-Elsődlegesen tényleg azokat célozzuk meg, akik az egyéb kommunikációs csatornákat nem tudják igénybe venni, mert vagy nem rendelkeznek olyan eszközökkel vagy nincs megfelelő gyakorlatuk és, hogy ne érezze senki azt, hogy ebből a kommunikációs lehetőségből, ebből a figyelemfelkeltő megnyilvánulásból esetleg kirekesztenénk.” – mondat Fejér Andor alpolgármester.
06-80-200-460 – ezt a számot kell tárcsázni, az automata pedig pár kicsengést követően jelentkezik. A tudnivalók után a rögzítőre lehet mondani a panaszt, amit később feldolgoznak az önkormányzat munkatársai.
-Egy üzenetrögzítő fogadja a telefonálót, érdeklődőt, ügyfelet és rögzíti a problémát. Azt a következő munkanapon a kollégáink feldolgozzák és az ügyben érintett munkatárs rögzíti és intézkedik a megoldás érdekében. Természetesen visszahívjuk az adott telefonálót, ezért az a kérésünk, hogy adja meg az elérhetőségét, hogy egyfajta kommunikáció alakulhasson ki az adott probléma megoldása érdekében.” – tette hozzá Fejér Andor.
A szám minden nap – így hétvégén is – működik, telefonálni olyan megoldásra váró ügyben lehet és érdemes, mely nem igényel azonnali beavatkozást. Például bejelenthető egy kialakult kátyú, lehet telefonálni egy kiégett közvilágítási lámpa miatt, vagy akár abban az esetben is, ha elkorhadt, veszélyesnek ítélt fát látunk a városban.