Országos példa a Szolgáltató Város szolnoki mintaprojektje – jelentette ki mai látogatása után Klézliné Imre Borbála. A Közigazgatási és Elektronikus Szolgáltatások Központi Hivatalának elnökhelyettese miután megismerkedett a modell résztvevőivel, megtekintette a városháza ügyfélközpontját is.
3 éve 34 szolgáltató állt kötélnek és mérettette meg magát a lakosság előtt. Õszinte válaszokat vártak. Hazánkban egyedülálló módon csak Szolnokon végeztek olyan felmérést, mely a megyeszékhelyen működő cégek valamint intézmények és a lakosság viszonyát vizsgálta. A belvárosi ügyfélközpont segít a lakosság ügyes-bajos dolgainak gyors intézésében. Itt több közszolgáltató is megtalálható. Az, hogy létrejött a projekt keretébe kipostázott majd visszaküldött kérdőíveknek köszönhető: többen is ötletként vetették fel a központosított ügyfélszolgálat kialakítását. A projektnek nagy a visszhangja, más magyarországi városok is érdeklődnek iránta.