Országos Marketinggyémánt Díjat kapott Szolnok. A legvirágosabb úticél rangos elismerést követően, mint kiváló rendezvények helyszíneként is felkerült a megyeszékhely a legjobbak közé. A város programjait a legmagasabb minőség szerint szervezik.
“Nyár végi tekergő””. 2017-ben első alkalommal szervezett kerékpáros ügyességi versenyt felső tagozatos és középiskolás diákok részére a városi önkormányzat. A rendezvény célja volt a város kerékpárút-hálózata és a szolnoki turizmus népszerűsítése mellett, hogy bővítsék a diákok város -és sporttörténeti ismereteit. Ez az a rendezvény, mely idén megkapta az “”Országos Marketinggyémánt Díjat””, és ezzel a “”Marketinggyémánt 2017″” védjegyet. A “”tekergő”” ötletét, egyediségét, megvalósításának folyamatát, a mögötte lévő hatékony marketing kampányt és az ehhez kapcsolódó PR eszközök kiváló megválasztását díjazta a zsűri. A Virágos magyarország Környezetszépítő Verseny 2017-ik évi eredményhirdetésén a “”Legvirágosabb Úti Cél””-ként lett első helyezett Szolnok, az 50ezer főnél nagyobb városok kategóriájában. br>
Azért, hogy a megyeszékhely ismertebb rendezvényei, állandó látványosságai minél jobban az országos érdeklődés előterébe kerüljenek, létrehozták a városmarketing osztályt, melynek szakmaiságát máris díj minősíti. Mottójuk szerint: a vendégek elé kerülő kínálat csak magas minőségű lehet, és ebből a jövőben sem szabad engedni. ”