A város marketing tevékenységének fejlesztéséről, a 2016 évi eredményekről is beszámolt tegnap Fejér Andor alpolgármester a vállalkozók klubjának évnyitó estjén. Ehhez kapcsolódóan Harcsa Béla vezérigazgató a Szolnok TV főszerkesztője a médium megyei vezető szerepéről és piaci lehetőségekről beszélt a vállalkozóknak.
Alig múlt el a szilveszter a vállalkozók klubjának, a Brandattinek a tagjai máris elkezdték tevékenységüket. A jellemzően 2 hetente megtartott rendezvényen január 4-én népes közönség előtt Fejér Andor a város marketing-tevékenységét értékelte és összefoglalta a 2017-es-év elképzeléseit, terveit, vízióit, melyekhez a vállalkozók ötletekkel, illetve saját profiljukkal kapcsolódhatnak. A koordinációt a júniusban megalakult Városmarketing és Turisztikai osztály biztosítja a feladatokhoz, az irány a modern, gondoskodó, környezettudatos és különleges város megvalósítása, mely méltán viselheti a Tisza fővárosa címet:
“A marketinghez közelebb hozza a vállalkozásokat, a városban marketing után érdeklődőket, talán jó lenne, ha arról beszélnénk, hogy mi is történt a városházán az elmúlt egy esztendőben. Történtek-e változások a marketing személéleteben? Azt gondolom, hogy a marketing és a tv összekapcsolása abszolút jó gondolatnak tűnik.”” – mondta Fejér Andor alpolgármester.
Fejér Andor kiemelt jelentős és sikeres projekteket, ilyen maga a helyszín, a Sörárium, ilyen a Reptár, de a jövőbeni tiszaligeti élményfürdő megvalósítása, valamint a művésztelep, a vár turisztikai célú fejlesztése is. Több marketing eszközt is bemutatott, elsősorban a Szolnokapp új mobilapplikációt, és a wi-fi szolgáltatás kiterjesztését, az összetartozás borát, melyet a Kárpát-medence kenyere címet viselő augusztus 20-i határokon átívelő rendezvény ihletett, új térképet, képeskönyvet, valamint egy gyönyörű légi felvételeket tartalmazó kisfilmet is a városról.
A Szigligeti színház szatirikus élménykommandójának bemutatója után, Harcsa Béla a városi televízió vezetője a marketing témákhoz kapcsolódva szólt a médium küldetéséről, stratégiájáról és arról, hogy a vállalkozók használják bátrabban, kreatívabban a Szolnok TV reklámfelületeit, hiszen ár-érték arányban kiválóan szolgáltatást nyújtunk, a több, mint száz magyar nyelvű csatornát tekintve a tetszési és nézettségi indexünk sportnyelven szólva a dobogós kategóriába tartozik. ”