3. ciklusának végéhez érkezett a Szolgáltató Város – Szolgáltató Szolnok projektje. A 10 éve működő programban több mint 30 közszolgáltató vesz részt. Az elmúlt évek eredményei, illetve fejlesztései a folyamatos lakossági igények felmérésének köszönhető. A szolgáltatók szakmai hitelessége, a munkatársak emberi hitelessége, minősége, a működtetett rendszerek nyilvánossága, illetve a szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevők közötti partnerség. Négy alappillér, mely mentén több éve cselekszenek és döntenek a Szolgáltató Város projekt résztvevői. “35 közszolgáltató intézményt integrál, de a közszolgáltató intézmények mellett további intézmények vannak, tehát közel 100 intézményről beszélünk. Négy érték mentén sikerült őket integrálni, legyen katasztrófavédelem vagy a bölcsőde, víz- és csatornaművek, ami összehozza őket. Nyilván az alap az, hogy miként tudnak minőségben szolgáltatói kultúrát adni.” – mondta Hegedűs Márta a projekt igazgatója. Az elmúlt években 4 alkalommal, legutóbb az éve első két hónapjában mondhatták el véleményüket a városban élők. Minden mérés alkalmával több mint 15 ezren fejezték ki véleményüket Szolnok közszolgáltatóinak közszolgáltató kultúrájáról. “Belvárosi ügyfélszolgálat, ahol azt gondolom, hogy több szolgáltató van együtt. Itt is lehet látni, hogy folyamatosan nő az elégedettség, sőt most az utolsó vizsgálatban az volt a kérés – üzenik a városlakók- hogy még több szolgáltató jöjjön a TIGÁZ az ELMÜ, tehát minél több városi szolgáltató legyen ebben az épületben. Volt olyan, hogy katasztrófavédelem vonatkozásában sok évvel ezelőtt azt kifogásolták, hogy nincs ügyfélszolgálat ma már van.” – tette hozzá Hegedűs Márta.A projekt eredményességét az is mutatja, hogy Szolnoknak ítélték a Szolgáltató Önkormányzat Díjat, amit Szalay Ferenc a város első embere vehetett át. Az elismerést Pogácsás Tibor államtitkár és Michel József Tata polgármestere adta át.