z utóbbi időben sok elektronikus levelet írtunk az e.on áramszolgáltatónak különböző lakossági panaszok kapcsán. Kérdéseinkre sokáig nem jött válasz, de nemrég felkerestek minket és azt ígérték a héten mindenképpen választ adnak.
Finta Boglárka és Mészáros Béla. Az elmúlt hónapban az ő ügyükkel foglalkoztunk. Mindketten nehéz anyagi körülmények között élnek és rendkívül magas villanyszámlát kaptak kézhez, amit egyben nem tudnak kifizetni. A szolgáltató viszont olyan magas havi részletet állapított meg, hogy ezzel sem boldogulnak. Mivel az E.on-t telefonon lehetetlen volt elérni, elektronikus levélben érdeklődtünk ügyfeleik esetéről. Hosszú várakozás után a napokban kaptunk egy levelet, miszerint dolgoznak az ügy megoldásán és megkaptuk az egyik kapcsolattartó e-mail címét valamint telefonszámát. Érdeklődésünkre ő azt mondta, hogy utána néz mindkét esetnek és a napokban megkapjuk a választ feltett kérdéseinkre, hogy mi történt az adósokkal. Várjuk…