Mit tennének, ha egy hónapnyi villanyszámlájuk 245.686 forint lenne? A májusi pedig 171.909? Vélhetően az áramszolgáltatóhoz fordulnának, mint ahogyan azt Finta Boglárka is tette, ám sem indoklást a magas számlákra, se segítséget nem kapott.
Finta Boglárka öt éve lakik itt, ebben a Gyékényes úti házban. Boglárka hónapról hónapra él, előfordult, hogy bizonyos időszakban nem tudta befizetni villany számláit, emiatt nagy tartozást halmozott fel. Ezeket 3 éve elkezdte törleszteni és majd 100.000 forintot egészben átutalt az áramszolgáltatónak. De még maradt hátralék bőven, ami csak 2008 márciusában vált semmissé. Akkor Boglárka a teljes összeget 247.440 forintot fizetett ki a szolgáltatónak, ekkor ugyanis már ki akarták kötni az áramot. A történetnek viszont itt még nincs vége. 2008 májusától egy évig villanyóra leolvasó sem járt az utcában, így természetesen csekk sem érkezett, egészen tavaly novemberig. 171.990 forintról. Boglárka kérte a szolgáltatót, hogy részletben fizethesse ki az összeget, amit engedélyeztek is, de három hónap alatt kellett volna kiegyenlíteni a számlát, havonta 57.300 forintért. Levelet írt az E-on-nak, kérvényezve a részletek csökkentését. Válasz pár napon belül érkezett miszerint: Megértjük problámáját, de a havi elszámolást választó ügyfelek esetében nincs lehetőségünk a részletfizetési kedvezmény megadására.” A probléma pedig súlyosbodik
szeptember hónapra ugyanis 245.686 forintos számla érkezett és egy határidő : ha nem fizet október végéig