Karcagon az ötszázadik

Mérföldkőhöz érkezett a Coop Hungary Zrt. informatikai fejlesztése. A nagykunság fővárosában ma átadott új üzlet forgalmáról egy zárt számítógépes lánc segítségével azonnal információkat kap a pesti központ.
A leolvasón áthúzott termékek ára a Coop boltokan nem csupán a blokkon, az áruházlánc informatikai rendszerében is megjelenik. A Co- op Hungary Zrt. 2002.- ben döntött úgy, hogy a termékutánpótlást és a piackutatást egy egységes számítástechnikai rendszerrel alapozza meg. A magyar fejlesztésű szoftvert 3 év alatt készült el. A Karcagon ma átadott üzlet az ötszázadik, mely a hálózathoz csatlakozik. A 950 négyzetméteres kereskedelmi egyég a nemrég megszűnt Nagykunsági Étterem helyén épült fel mintegy 260 millió forintból. Az áruházlánc stratégiai célja a vidéki jelenlét. A „szövetkezeti múlt„ itt élénkebben él- mondják a cég piackutatói. A vásárlók szívesen veszik ha van akitől kérdezhetnek. A Coop csoport zömében magyar termékeket forgalmaz, ezért nem a legolcsóbb. A cég vezetői bíznak benne, hogy a vásárlói igények a „hazai javára„ tolódnak el,.. ennek kapcsán egyébként pozitívak a tapasztalatok

Előző Félnek a lakók
Következő Mobil parkolódíj

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás