A közigazgatás-fejlesztési program névadója, Magyary Zoltán is büszke lenne az utódokra – mondta a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium társadalmi kapcsolatokért felelős államtitkára a megújult Szolnoki Kormányablak átadó ünnepségén. Balatoni Monika szerint ma már a gyorsaság, a kedvesség, a kulturált ügyintézés jellemzi a közigazgatást, amelynek középpontjában az ügyét intéző állampolgár áll. A fejlesztés 227 millió forintba került.
A látássérültek éppúgy elboldogulnak a megújult Szolnoki Kormányablakban, mint azok, akik mozgásukban korlátozottak. Sőt, a fogyatékkal élők véleményét is kikérték a teljes körű akadálymentesítést is magába foglaló átalakítás során. Mindemellett az egységes stíluselemeket magán hordozó tágas és átlátható ügyféltereket alakítottak ki, ahol kiválóan felkészült ügyintézők várják az ügyes-bajos dolgaikat intézőket. Ez is része annak a szemléletmód-váltásnak, amely a közigazgatás átalakítását jellemzi 2010 óta – mondta az átadó ünnepségen a szaktárca államtitkára.
A Szolnoki Kormányablak az adatok alapján – úgy tűnik – jó úton jár, hiszen a lakosság és az ügyfelek számának arányában az országban a második helyen áll – ezt már a megyei kormánymegbízott mondta. Dr. Kállai Mária szerint a visszajelzések alapján az ügyfelek 94%-a elégedett a szolgáltatással és annak minőségével.
Összesen 8 munkaállomást alakítottak ki. 5 helyen kormányablakos és okmányirodai ügyeket lehet intézni, három ablaknál pedig a nyugdíjbiztosítási igazgatóság munkatársai várják az ügyfeleket, továbbra is hétfőtől péntekig 8 és 20 óra között.