Akadozott a bérletvásárlás az NHSZ-nél

A pénzintézet fizetőfelületének hibája miatt akadozott a parkolóbérlet vásárlás a napokban az NHSZ-nél. A társaság utólag aktiválja a bérleteket, illetve visszautalja a többletbefizetést. Pótdíjat természetesen senkinek nem kell fizetnie.

Az elmúlt napokban akadozott az elektronikus parkolóbérlet vásárlás az NHSZ Szolnok Kft. nél. A problémát több szolnoki gépjármű tulajdonos is jelezte a társaságnak.

“Az akadozás oka az volt, hogy akadozott az OTP fizetőfelülete, ezért sikertelen volt a tranzakció, vagy többször történt meg a tranzakció.” – mondta Bojtosné Szijjártó Judit, marketing asszisztens

Sikeres tranzakció után a cég munkatársai utólag aktiválták a bérleteket, pótdíjat pedig természetesen nem kellett az ügyfeleknek fizetniük. Sokan megpróbálták többször is átutalni a szükséges összeget, ez esetben a társaság a gépjármű tulajdonos címére visszautalja a többletfizetést.

“Szíves elnézésüket kérjük, és kérem, hogy akik még problémát észleltek azok ügyfélszolgálatunkon vagy e-mailben jelezzék társaságunk részére.” mondta Bojtosné Szijjártó Judit, marketing asszisztens.

Bojtosné Szijjártó Judit hozzátette: nem ez volt az első eset, hogy a pénzintézet fizetőfelületének hibája miatt ügyfeleik nem tudták időben megvásárolni bérleteiket. Ilyen nagyfokú tranzakciós hibára eddig azonban nem volt példa.

Előző 13-án startol a 12. tiszavirág Fesztivál
Következő Ünnepi könyvhét

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás