A pénzintézet fizetőfelületének hibája miatt akadozott a parkolóbérlet vásárlás a napokban az NHSZ-nél. A társaság utólag aktiválja a bérleteket, illetve visszautalja a többletbefizetést. Pótdíjat természetesen senkinek nem kell fizetnie.
Az elmúlt napokban akadozott az elektronikus parkolóbérlet vásárlás az NHSZ Szolnok Kft. nél. A problémát több szolnoki gépjármű tulajdonos is jelezte a társaságnak.
“Az akadozás oka az volt, hogy akadozott az OTP fizetőfelülete, ezért sikertelen volt a tranzakció, vagy többször történt meg a tranzakció.” – mondta Bojtosné Szijjártó Judit, marketing asszisztens
Sikeres tranzakció után a cég munkatársai utólag aktiválták a bérleteket, pótdíjat pedig természetesen nem kellett az ügyfeleknek fizetniük. Sokan megpróbálták többször is átutalni a szükséges összeget, ez esetben a társaság a gépjármű tulajdonos címére visszautalja a többletfizetést.
“Szíves elnézésüket kérjük, és kérem, hogy akik még problémát észleltek azok ügyfélszolgálatunkon vagy e-mailben jelezzék társaságunk részére.” mondta Bojtosné Szijjártó Judit, marketing asszisztens.
Bojtosné Szijjártó Judit hozzátette: nem ez volt az első eset, hogy a pénzintézet fizetőfelületének hibája miatt ügyfeleik nem tudták időben megvásárolni bérleteiket. Ilyen nagyfokú tranzakciós hibára eddig azonban nem volt példa.