A kormányhivatal 2016-os tevékenységét értékelte tegnap este Dr. Kállai Mária a Hozam Klubban. A megyei kormánymegbízott előadásában kiemelte: céljuk a minőségi szolgáltatás és az elégedett ügyfél. Dr. Kállai Mária fontos eredménynek tartja, hogy manapság 15 percnél tovább senkinek sem kell várakoznia as kormányablakokban. A kormánymegbízott kiemelte: a közigazgatási életpályamodell bevezetése szintén növelheti az állam versenyképességét.
Minőségi szolgálat címmel tartott tegnap előadást Dr. Kállai Mária a Hozam klub találkozóján. Nem véletlen a címválasztás, a megyei kormánymegbízott szerint ugyanis a jó közigazgatás alapja a minőségi szolgáltatás.
“Nagyon fontos számunkra az, hogy a velünk kapcsolatban álló ügyfeleink, legyen állampolgár, legyen a versenyszféra képviselője, legyen valamelyik település elégedetten távozzon, miután elintézte az ügyét. Ezért 1507 fős csapatunk mindent igyekszik megtenni.”
15 percnél tovább senkinek sem kell tovább várakoznia a kormányablakokban, melyből megyénkben már 13 áll az ügyfelek rendelkezésére.– folytatta Dr. Kállai Mária. Továbbra is kiemelt feladatuknak tartják a vállalkozói szféra segítését. A 2010 óta tartó átszervezés egyik legfontosabb eredménye a közigazgatási életpályamodell bevezetése, mellyel a fiatalok számára is vonzóvá vált a szféra.
“Azzal, hogy 2017 január elsejétől a teljes kormányhivatali állomány az állami tisztviselői karban megfelelő életpálya, megfelelő képzés és ehhez egy tisztességes bérezéssel úgy gondolom, hogy úgy gondolom, hogy a nagyon felelősségteljes és nagyon sok munkát tartalmazó munkánk egy életpálya keretén belül a ma hozzánk érkező fiatalnak is kínál versenyképes lehetőséget. ”
Az életpályamodell bevezetése a járási hivatalokban átlagosan 30, de a középfokú végzettségűeknél akár 50 százalékos béremelést is jelenthet.