A Fogyasztói Tanácsadó Iroda, mint arról egy korábbi Aktuálisban beszámoltunk, február elsején megkezdte működését a Megyeházán. A vásárlói panaszokat az iroda munkatársai nem oldják meg, de készséggel segítenek, ha valaki betér hozzájuk. Eddig azonba nem sokan látogatták meg a fogyasztóvédelemben jártas szakembereket.
A Fogyasztói Tanácsadó Iroda megnyitását követő néhány napban mondhatni sokan vették igénybe ingyenes szolgáltatásaikat. Az érdeklődés azonban hamar alábbhagyott. Az elmúlt egy hétben mindössze naponta 6-8 ember kért segítséget. Mint megtudtuk, a panaszosok között volt olyan is, aki az ellen emelt kifogást, hogy csíkos a tévéjének képernyője. Ezen a problémán azonban az iroda munkatársai nem tudtak segíteni. Többet tudnak viszont tenni olyan esetben, ha egy boltban például tiszteletlenül bánnak a vásárlóval. Az iroda jelenleg hétfőn és csütörtökön délelőtt várja a panaszosokat, de hamarosan az eredeti tervnek megfelelően heti négy alkalommal lesznek nyitva nyolctól délig. Csütörtökön a fogyasztóvédelmi hatóságnak hosszított ügyfélfogadás van, így aki nem tud elmenni délelőtt, azt szívesen látják délután négyig, szintén a megyeházán.