Pénteken, egy héttel a felvételi jelentkezés végsõ határideje elõtt fõiskolájuk mellett kampányoltak a szolnoki hallgatók. A látványos showban az intézmény diájai álltak színpadra, például a Szolnoki Olaj Kosárlabda Klub fõiskolás játékosai is.
Erõs hajrával zárták a szolnoki fõiskolások a kampányidõszakot: õk pénteken arról próbálták meggyõzni a szolnoki járókelõket, és persze elsõsorban a végzõs középiskolásokat, hogy miért éri meg az õ fõiskolájukra járni. Bár a felvételi lapok leadására már csak pár nap van hátra: február 15-e, péntek a végsõ határidõ. Így a kampány valószínûleg csak azoknál a középiskolásoknál érte el célját, akik az utolsó pillanatra hagyják a döntést. A fõiskolások saját mûsorral készültek – nemcsak a szervezõk, hanem a fellépõk is õk maguk voltak. A siker érdekében még a Szolnoki Olaj fõiskolás játékosai és a vízilabdás fiúk is színpadra álltak. 2006- ban egyébként a Szolnoki Fõiskola Üzleti Fakultása a felvételi rangsorban a hatodik volt a 41 magyarországi, gazdaságtudományi kar közül. Ezzel elnyerte a legnépszerûbb vidéki üzleti fõiskolai kar címet is. A népszerûség oka 2 évvel ezelõtt a gyakorlatorientált képzés mellett épp a vidám diákélet volt: ami láthatóan azóta sem változott.