A fogyasztókra koncentrál

Tanácsadás, tájékoztatás ingyen. A Fogyasztói Tanácsadó Iroda célja a vásárlók érdekeinek védelme. Az iroda munkatársai nem oldják meg a panaszosok gondjait, de segítenek benne. Rögzítik a problémákat és tovább küldik az illetékes hatóságnak. Az iroda február elsejétõl kezdi meg mûködését.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Észak-alföldi Regionális Felügyelõsége, illetve a Fogyasztóvédõk Magyarországi Egyesülete egy irodát hozott létre Szolnokon, melynek célja, hogy hatékonyan tájékoztassa és tanácsokkal lássa el a fogyasztókat. És hogy ez mit is jelent? Ha egy vásárlónak például jótállási, vagy szavatossági problémája merülne fel, és tanácstalan, akkor nyugodtan fordulhat segítségért a Fogyasztói Tanácsadó Irodához. A hatóság, valamint az egyesület együttmûködése nem most kezdõdött. Már Debrecenben is létrehoztak egy ilyen irodát. Bár a szolnoki tanácsadó szervezet még csak most alakult, hasonló tevékenységgel évek óta a Békéltetõ Testület is foglalkozik. A Fogyasztói Tanácsadó Iroda február elsején nyit a Megyeháza földszintjén. Szolgáltatásaik ingyenesek és hétfõtõl, csütörtökig, délelõttönként lehet igénybe venni.

Előző Megoszlottak a vélemények
Következő Szociális Népszavazás 2008.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás