Megnyitott a Kossuth téri ügyfélszolgálat. Az irodában több közszolgáltató is helyet kapott, így a lakosság most már egy helyen, a belvárosban intézheti el ügyeit. A beruházás teljes összegét a Remondis Szolnok finanszírozta.
Nagyjából két éve indult az a program, amely a városi szolgáltatások színvonalát méri fel. A visszaérkezett 20.000 kérdőívből azt derült ki, hogy a lakosság elégedett, de szeretnének egy központosított ügyfélszolgálatot. A tervből pedig valóság lett, a Kossuth téri iroda átépítése nyáron kezdődött, a beruházás költségeit pedig a Remondis Szolnok állta. A MÁV-Start-on kívül a Remondis a Víz- és Csatornaművek és a polgármesteri hivatal már működteti kihelyezett ügyfélszolgálatát és a tervek szerint az Alfa-Nova is hamarosan csatlakozik a rendszerhez. Az új ügyfélközpont megnyitásával várhatóan jelentősen csökken majd az ügyintézésre fordított idő. Minden hétköznap nyitva tart a belvárosi ügyfélközpont.