Elkészült a járműjavító víztornya. A száztíz éves épületet nyolcvanmillió forintért újíttatta fel a MÁV.
Intze Ottó mérnök készítette el a járműjavítóban is álló víztorony típusterveit. Ilyenekből már csak három van az országban. A szolnokit 1900-ban építették. Az ipari műemléki oltalom alatt álló százhúsz köbméteres hidroglóbusz felújításához tavaly év elején fogtak hozzá. A nyolcvanmillió forintos felújítás ma a műszaki átadással befejeződött. Fájdalom, hogy- mivel a torony zárt ipari területen áll- csak a járműjavító dolgozói gyönyörködhetnek az éjszakai világítással teljes pompájában viruló víztoronyban. A vasútépítés hőskorában a víztoronyból nyert vízzel töltötték fel a gőzmozdonyokat, ez a kazánban gőzzé fejlődött, majd hosszú füstöt eregetve vágtatott a vasparipa. A mai műszaki átadás során a megrendelő mindent rendben találtat, hamarosan ünnepélyesen is átadják a hazai és a szolnoki vasút felújított történelmi emlékét.