Megkezdődtek, illetve folytatódnak az utómunkálatok a január 21-én átadott Tiszavirág gyalogos és kerékpáros hídon. A feladatok elvégzését részben a magas vízállás, másrészt pedig a téli időjárás nem tette lehetővé. A kivitelező által vállalt határidő május vége.
Teherautókon érkezik a több tonnányi terméskő a gyaloghíd Tiszaliget felőli oldalába. Az ősz végi és a téli magas vízállás ugyanis nem tette lehetővé, hogy a pillérek, illetve a mentetlen oldali töltésrézsű kővédelmét elvégezzék. A munkálatok javában tartanak, a mai napig a feladat harmadával, felével végeztek. A kivitelező Közgép dolgozói a Tiszavirág-hídon is dolgoznak. Jóllehet, az acélszerkezet korrózióvédelmét és festését már a soroksári gyárban elvégezték, a gyártási és szerelési technológia miatt azonban maradtak szabadon felületek, illetve több helyen megsérült a festékréteg. Ezeket javítják ki, illetve festik le a következő napokban – tudtuk meg Dobó Gábor műszaki ellenőrtől, az Utiber Kft. projektvezető főmérnökétől. Ahhoz azonban , hogy minden apró felülethez hozzáférjenek, a festés idejére felszedik a járófelület és az acélszerkezet közötti acélrácsot és megigazítják az esetlegesen elmozdult fenyő fűrészpor és műgyanta keverékéből álló lapokat is. A híd járófelületén végzett munkák idejére részleges forgalomkorlátozásra számítani kell. A nehezen hozzáférhető, illetve a magasban lévő felületek korrózióvédelmét alpin technológia segítségével végzik majd el, a nagy szél miatt azonban ma ehhez nem tudtak nekilátni. Ha a Tisza vízállása és az időjárás is lehetővé teszi, a kivitelező május végére vállalta az utómunkálatok befejezését. Az utómunkálatok a beruházáshoz tartoznak, plusz költséget nem jelentenek.