Ügyfél-tájékoztató Pont nyílt Szolnokon

Szolnokon is megnyílt az Ügyfél-tájékoztató Pont. Az iroda elsősorban a devizahitelekhez kötődő forintosításhoz kapcsolódó kérdésekben nyújt tájékoztatást, illetve egyéb pénzügyi kérdésekben is segíti a lakosságot.

Sokaknak jut eszébe előbbi kérdés napjainkban. A kétezres évek elejétől egészen a gazdasági válság kitöréséig a lakosság nagy része deviza alapú hitelekben adósodott el. Az árfolyam-ingadozások és a forint gyengülése rájuk azóta sokszor teljesíthetetlen terveket rótt. Számukra jelent könnyebbséget az elszámolási törvény, amely a tartozásukat forintosítja. A könnyebb és pontosabb tájékozódásért nyitotta meg kapuit március 1-jén az Ügyfél-tájékoztató Pont a Baross út 56-ban.
Az elszámolási törvény nem vonatkozik mindenkire, csak azoknak a magánszemélyeknek szól, akik 2004. május 1. és 2014. július 19. között kötöttek szerződést, illetve 2009. július 26-át követően deviza-, vagy forintalapú tartozásuk volt. Az Önálló Fogyasztóvédelmi Pont a tájékoztatás mellett tanácsokat is ad.
A szolnoki iroda segítségét március 1. óta több, mint kétszázan vették igénybe.
A forintosításhoz kapcsolódó elszámolás végtörlesztés esetén 10.000 forintba kerül, amelyet a pénzügyi szolgáltató abban az esetben visszatérít, ha ügyfele felé fizetési kötelezettsége lesz.

Előző Légszennyezettség Szolnokon
Következő Kerékpáros sorozatot forgat a Szolnok TV

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás